onsdag den 11. april 2012

Så er det i morgen! :-)

jaaaa... Undskylder maaaaaange gange for, at jeg ikke lige har skrevet herinde i laaaaaaaaang tid... For lang tid.. Men altså.. Undskyldninger er der nok af. Men travle dage med arbejde, besøg og det ene og det andet.. Sådan kan det gå.

Men jeg vil da lige tilføje, at i morgen fylder jeg 16 år. Og jeg har helt klart en travl dag. Jeg starter min fødselsdagsmorgen med ÉT glas vodka og juice og et par isterninger, ikke fordi jeg normalt drikker i hverdagen, for det gør jeg altså ALDRIG! Men det er også kun fordi det er min fødselsdag og det bliver en lang dag....... Nå men det er min start på dagen. Efterfølgende en lang skoledag til 14.30, også smutter jeg lige hjem til min dejlige mor, og får vafler og en bette gave, og hygger mig lidt med mine to skønne brødre. :-)
- Om aftenen, har mine søde veninder planlagt nogle ting.. Hvad det er, aner jeg ikke. Ikke andet end at vi skal ud og spise, og de betaler for det hele, som min fødselsdagsgave!! Dejligere veninder kunne man heller ikke ønske sig så! Men altså... Nu må vi lige se, hvad der skal ske. De har snakket i krogene i skolen, om hvordan og hvorledes. Og jeg aner rent udsagt ikke en dyt... :-( :-D
-Ellers ville det jo heller ikke være en overraskelse. :-)) 

Denne uge, har godt nok været hektisk! Alt for travl.. Og påsken ligedan. Jeg startede min fredag med at jeg smuttede i sommerhus med 5 andre tøser til søndag. Og jeg kan sige jer! DET VAR SÅÅÅÅ HYGGELIGT!
Vi kom faktisk mere ind på hinanden, og hyggede os, og lavede mad. Mums!
Søndag da jeg kom hjem, tog jeg toget klokken 21.07 til Kolding, for at overnatte hos en ven, som viste sig at være en fiasko.. Jeg skulle bare sove der, men det var han ikke lige enig med mig i.. Han synes det var forkert på mange måder, at jeg lå ved siden af ham i hans seng, i hans lejelighed.. Ved desværre ikke hvad der gik galt.. Men han valgte, at køre mig hjem klokken halv et.. Jeg skulle bare ikke være der mere. Blev rigtig sur på ham.. Var taget helt til Kolding, for at blive kørt hjem igen.. Tsk. Magtede jeg da ikke! Nå .. Lige møj'!
- Mandag tog jeg med min mor til Tyskland for at handle alt muligt ind. Puuuha.. Fik da godt nok brugt nogle penge!!!! Men fik da godt nok købt hjem til mange dage! ;-)
- Tirsdag har jeg været på arbejde fra 15-19 og ligeså i dag (Onsdag).. Puuuha. Og i morgen har jeg jo FØDSELSDAG! Juhuuuu! Dejligt!! (:
Nu vil jeg daffe i seng og vågne til en dejlig dag! :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar