fredag den 24. februar 2012

Tager det som det kommer

Tager det som det kommer

Jeg har valgt, at jeg gerne ville lave en blog. Ikke fordi jeg gerne vil opnå nogen former for popularitet, men for at få noget inspiration fra nogen nye folk, for at få en lille ''hobby'' at give mig til og for at give folk et LILLE indblik i min hverdag. Jeg har gjort det kun for sjov.. for at have noget jeg godt kan lide. Og jeg kan godt lide at fortælle folk noget helt vildt som er sket for mig! Og ofte bliver folk trætte af det, men altså ... Sådan er jeg. Om folk så vil kritisere mig pga. en blog, vil jeg slet ikke tage særlig tungt.. Jeg har gjort det jeg har lyst til, også lad mig fuldføre det, jeg tager det som det kommer.. :-)) 
Jeg er som sagt ny, og giver det en chance. ;-)

Fakta om mig selv: 
  • Majken Petersen 
  • Jeg er 15 år
  • Blev født 12-04-96
  • Jeg arbejder ved kassen i ABC lavpris.
  • Bor i Vamdrup
  • Jeg er sexualist, som er vildt fedt.
  • Jeg har en storebror og lillebror




Ingen kommentarer:

Send en kommentar