mandag den 12. marts 2012

BLOGAWARD!

                                        
Jeg modtog lige en dejlig lille hilsen af min skønne veninde, som hedder Julie. Ja, som i kan se, fik jeg lige en BLOGAWARD! Wow! Og jeg er SÅ utrolig taknemmelig overfor den! Som sagt, er der jo ikke nogen formål med min blog, men jeg vil da gerne have, at folk kan få et lille indblik i min hverdag, og min tid osv....
Men en BLOGAWARD stikker alt. :-))) Når man modtager en Blogaward, skal man besvare fem spørgsmål, og give den videre til 5 andre, som har under 100 faste læsere.. Og det vil jeg nu gøre! :-)

Jeg sender tusind mange kys og kram til min skønne veninde! (:

Hvorfor begyndte du at blogge om dig selv? 
Jeg begyndte at blogge, for at få min tid til at gå med noget fornuftigt. Men alligevel så synes jeg det bliver mere og mere spændende og sjovt at blogge, og mere og mere inspirerende, da man ser andre blogge, at man får indblik i andres liv, at man på en måde kan følge med som en slags fluen på væggen.
Jeg havde hørt en masse gode ting fra mine veninder omkring at blogge, og en af mine veninder, som også er Julie, som tager til USA i et helt år..... ÆVÆVÆV ! kommer skam til at savne det pigebarn! :-((
Men hun begyndte at blogge fordi hun netop skulle afsted, og istedet for at skrive på facebook med en masse her fra bette' Danmark, jamen så oprettede hun en blog som er denne:  http://juliesoplevelse.blogspot.com/ - Læs den! :-)))) Kan varmt anbefales.

Hvilke blogge jeg læser?:
For det meste, så er det mine egne veninders blogge jeg læser. Men læser da også omkring andres livsstil og deres syn på livet. Om mode og ikke mindst, hvis folk har noget helt specielt at skrive om, som f. eks Fie Laursen have, hun kom med et budskab. Hun ville ændre noget, hun ville ud med noget. Og hun formået at gøre det! Hun gjorde det med manér og det er super lækkert, at nogen tør stille sig frem og sige: ''Hey! Kan du ikke lide mig, så lad vær, og så pas dig selv, for jeg har et hjerte ligesom alle de andre!''

Mine interesser:
For det meste er mine interesser faktisk at arbejde og slappe af.. Skolen siger mig ikke rigtig så meget mere.. Men jeg er jo selvfølgelig nød til at stramme mig MEGET an her inden afgangsprøverne til maj.. Uha.. Bliver nogle hektiske uger da! Fyda føjda.... :-)
Men jeg har også spillet fodbold det meste af mit liv. Jeg har været rigtig glad for fodbold, og det blev til en hverdag for mig, men til sidst skete der noget i privaten, at jeg ikke kunne mere.
Men mit arbejder er en stor del af mig. Jeg har aldrig haft det så godt på et fritidsjob før! Soooo happy! :-)
Ellers så bruger jeg bare min tid på familien og venner/veninderne! Hell yaaa'


Min favorit film: 
hm. egentlig, så har jeg ikke en favorit, jeg kan lide lidt af hvert. Normalt ser jeg aldrig film, men sådan nogen kærligheds film sammen med en sød fyr også nogen jordbær og stearinlys til...... Det ville ikke være dårlig, hvis bare deltaljerne er der, er det lige meget med filmen. :-)))

Hvilke lande, som jeg gerne vil besøge?:
Hm. Det ved jeg ikke rigtigt.. Det er svært at sige. Har aldrig rigtig været ude og rejse før.. Eller jo, jeg var i Slovenien, da der var en lodtrækning på skolen, som jeg vandt. Men har aldrig været ude og rejse med min familie.. Bliver nok også lidt svært, når de er skilt, men bare en af dem.. Hm. Når man ikke har rejst før, så er det sku egentlig lige meget hvor man tager hen. Bare der er sol, sommer og varme, så er jeg tilfreds! :-)


Mine 5 blogawards går til: 
http://juliesoplevelse.blogspot.com
http://the-dreamer1.blogspot.com/
http://sara-egeskov.blogspot.com/
http://katrine-overcity.blogspot.com/
http://fielaursen.dk/ - Som jeg skrev tidligere, synes jeg det er super fedt, at en pige på min alder, stille sig frem og fortæller om noget meget hjerteskærende! Super flot Fie. Derfor sender jeg dig en Blogaward. :-)

Bloggene kan varmt anbefales. Til hver og en person! Så bare klik on... :-))

Knus Majken





Ingen kommentarer:

Send en kommentar