mandag den 12. marts 2012

Sexualistkursus i weekenden!

Jeg glæder mig for syyyyyygt!
Sidst jeg var på kursus var .... ja, for lang tid siden! og der fik jeg nogle utrolig søde og skønne nye venner, som jeg har holdt en lille smule kontakt med, og jeg glæder mig som et lille barn. Jeg var alene afsted sidste gang med vores torvholder, Heidi, og det var faktisk den vildeste oplevelse, som jeg nogensinde har oplevet. Det var lidt grænseoverskridende, at være helt alene afsted, også bare slå mig løs, og møde nye mennesker fra en helt anden vinkel. Ingen kunne dømme mig, for noget de vidste om mig, for ingen kendte mig. Det var så vildt. Så nu glæder jeg mig bare helt vildt til at møde og se alle sammen igen. Selv om det kun var en weekend, synes jeg det var utrolig hårdt, at komme hjem til det samme igen.. Nå, men jeg skal af sted med min utrolig søde og skønne veninde og de andre fra sexualistholdet, og det bliver jo bare kanon! :-) 

Jeg glæder mig såååå vildt. Men denne uge skal lige overståes først.. Og det bliver en OK lang uge.. Altså.. Arbejde både tirsdag og onsdag også skal der faktisk bare slappes af torsdag også smutter jeg måske til Vejen fredag over til min bedsteven, også hjem og pakke til kursus lørdag! Hell yaaaaa'


Seeeeeeees! Muligvis kommer der nogle vilde billeder ind! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar