mandag den 19. marts 2012

Vil du være fast læser? - læs dette

Vil du være fast læser? 

Altså, som jeg har skrevet tidligere, har jeg intet formål med min blog, andet end at give jer et bette indblik i min hverdag. Hvis I gerne vil være fast læser er det oppe i venstre hjørne, hvor der er et søgefelt, hvor der står 'fast læser' Fra mit vedkommen, vil det da betyde en masse for mig, og vil da også tro, at jo flere fast læsere jeg får, jo mere vil det motivere mig til at skrive noget mere. Så det er jo op til jer derude, om jeg skal skrive mere eller mindre. :-)
Selvfølgelig vil det da altid betyde noget, at nogen støtter en op i  noget man gør, det er jo klart. Så ser man tingene i et andet perspektiv, og det bliver lige pludselig mere interessant. (:

Lille indlæg. Værsgo. Nyd' vejret! (:

Møsmøs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar